مطالب خوب مطالب خوب .

مطالب خوب

: Coronavirus: 14 نكته ساده براي تدريس آنلاين بهتر

در روزهاي گذشته شاهد افزايش تعداد مدارس و دانشگاه ها در سرتاسر جهان بوديم كه به سمت فراگيري فقط آنلاين حركت مي كنند. صدها هزار معلم مشغول كار هستند تا بتوانند دروس خود را به صورت آنلاين تدريس كنند. طراحي دوره هاي آنلاين زمان و تلاش زيادي مي طلبد.

 

در حال حاضر ، ما به فرمول ساده تري نياز داريم. در اينجا 14 نكته سريع براي بهبود آموزش آنلاين ، از يك متخصص در يادگيري آنلاين ارائه شده است.

 

1. سخنراني هاي خود را ضبط كنيد - آنها را پخش نكنيد

 

اگر دانش آموزان ناخوش باشند و يا براي دسترسي به اينترنت مشكل داشته باشند، يك سخنراني زنده را از دست مي دهند. در عوض فيلم ها را ضبط كنيد و آنها را براي دانش آموزان خود ارسال كنيد تا بتوانند در زمان مناسب خودشان تماشا كنند.

 

2. صورت خود را نشان دهيد

 

تحقيقات نشان داده است كه فيلم هاي سخنراني اي كه چهره مربيان را نشان مي دهد ، مؤثرتر از نمايش اسلايدهاي ضبط شده ساده هستند. اسلايدها را با فيلم از خودتان تركيب كنيد.

 

3. فيلم ها را كوتاه نگه داريد

 

فيلم هاي طولاني تر از 15 دقيقه مي توانند باعث آهستگي در دانلود و حواس پرتي دانش آموز شوند. اگر حرف بيشتري براي گفتن داريد ، دو يا سه فيلم كوتاه ضبط كنيد.

 

4. اسلايدها را امتحان كنيد

 

اطمينان حاصل كنيد كه اسلايدها را قبل از بارگذاري سخنراني هاي خود بر روي تلفن هوشمند تست مي كنيد ، اينگونه تمام متن در صفحه هاي كوچك قابل خواندن خواهد بود. اندازه ، فونت ها ، الگوهاي قالب و نسبت صفحه نمايش نيز قابل بررسي اند.

 

5. استفاده از منابع موجود ...

 

اين غير واقعي است كه انتظار داشته باشيد ،شما به تنهايي فيلمهاي با كيفيت عالي توليد كنيد. مي توانيد از منابع از قبل توسعه يافته به صورت آنلاين استفاده كنيد و لينك هاي قابل كليك را به دانشجويان ارائه دهيد.

 

6.… و اطمينان حاصل كنيد كه آنها دسترسي آزاد دارند

 

استفاده از منابع آزاد به جلوگيري از مشكلات دسترسي دانشجويان كمك مي كند. اگر هيچ يك از منابع پيشنهادي شما در دسترس نباشد ، يك صندوق پر از ايميل دانشجويان دريافت خواهيد كرد و در نهايت وقت خود را در عيب يابي تلف مي كنيد. صرف چند دقيقه اضافي در جستجوي منابع كاملاً باز ، بعداً دردسر را براي شما پيشگيري مي كند.

 

7. دستورالعمل هاي خاص ارائه دهيد

 

هنگامي كه رسانه هاي آنلاين را پيشنهاد مي كنيد كه بيش از 15 دقيقه طول بكشد ، دانش آموزان تماشا را كنار مي گذارند. در عوض ، قسمت هاي دقيق مورد نياز خود را ارائه دهيد (مانند 13:35 تا 16:28) زيرا اين حتي مي تواند دانش آموزان را كنجكاو تر كند. وقتي بيش از دو منبع را تأمين مي كنيد ، آنها را به ترتيبي كه مي خواهيد دانش آموزان به آنها نزديك شوند ، برچسب گذاري كنيد. شماره گذاري ساده ، بر اساس سطح دشواري يا اهميت هر مورد از منابع ، مي تواند كمك شاياني به دانشجويان شما كند.

 

8- فعاليتهاي تعاملي ارائه دهيد

 

اكثر سيستم هاي مديريت فراگيري ، مانند مودل(Moodle) ، ابورد(OBoard) و تخته سياه(BlackBoard) ، مجموعه اي از عملكردها را براي ايجاد فعاليت هاي فراگيري تعاملي مانند آزمونها در اختيارتان مي گذارند. راهنماهاي مرحله به مرحله براي ايجاد آنها بصورت گسترده و آنلاين در دسترس است. از آنها استفاده كنيد.

 

 

9. انتظارات منطقي تعيين كنيد

 

هنگام ايجاد آزمونها ، بايد با مراجعه به منابع فراگيري داده شده ، به همه سؤالات پاسخ دهيد. وقتي از دانشجويان مي خواهيد خلاصه اي از فيلم هاي سخنراني بنويسند ، بايد اين مسئله را روشن كنيد كه اين گزارش جدي نيست. انجام اين كار به عنوان يك وظيفه اجباري اما يك كار كم اهميت باعث مي شود بهترين نتايج و پاسخ هاي دانشجويان باشد. مجموعه اي از 15 سوال امتحاني يا حد 300 كلمه اي براي جذب دانش آموزان به مدت 30 دقيقه كافي خواهد بود.

 

10- براي حضوري زدن ، از چك خودكار استفاده كنيد

 

اگر به دانشجويان بگوييد كه ميزان حضور آنها با شركت در يك مسابقه سنجيده مي شود ، باعث افزايش رضايت مي شود. با اين حال ، شما وقت كافي براي بررسي همه آنها نخواهيد داشت ، بنابراين از ويژگي هاي خودكار و نمره دهي خودكار در سيستم هاي مديريت يادگيري استفاده كنيد.

 

11. از ارتباطات گروهي با دقت استفاده كنيد

 

نبايد ارتباط گروهي براي تدريس مستقيم استفاده شود. در عوض ، "ساعت اداري مجازي" را بر روي يك ابزار كنفرانس ويديويي مانند ابورد(OBoard) تنظيم كنيد. به سادگي در زمان تعيين شده وارد شويد و منتظر دانش آموزان باشيد. تمركز خود را بر روي تأمين پشتيباني اجتماعي و بررسي اينكه آيا نياز به رسيدگي فوري به مسائل داريد. اين مي تواند يك روش عالي براي جمع آوري بازخورد دانش آموزان در آموزش آنلاين شما نيز باشد. جلسات را اختياري كنيد و آرام باشيد. نيازي به نااميدي نيست وقتي هيچ كس حاضر نشود: دانش آموزان هنوز خوشحال هستند كه مي دانند اين گزينه در دسترس است.

 

12. اجازه دهيد دانش آموزان كنترل خود را به دست گيرند

 

مي توانيد فضاهاي گروهي آنلاين را براي گروه هاي كوچك دانش آموزي تنظيم كنيد و از آنها بخواهيد قبل از ارسال مستقيم ايميل براي شما ، از يكديگر پشتيباني كنند و مشورت بگيرند. براي كمك به دانش آموزان مي توانيد يخ ها را بشكنيد و مكالمه را شروع كنيد ، چند سوال ارسال كنيد. دانش آموزان را ترغيب كنيد كه از ابزارهاي ارتباطي مورد نظر خود استفاده كنند. برخي از گروه ها به خوبي كليك مي كنند و برخي از آنها نه ، اما اين نكته كوچك باعث مي شود دانش آموزان احساس حمايت اجتماعي داشته باشند و از ترافيك ايميل شما بكاهند.

 

13. احساسات خود را پنهان نكنيد

 

عاطفي بودن معلمان آنلاين يك استراتژي آموزشي عالي است. به دانش آموزان خود بگوييد كه اين اولين بار است كه به صورت آنلاين تدريس مي كنيد و هنگام تدريس مي آموزيد. به صراحت از آنها بخواهيد تا به شما كمك كنند ، به آنها اطمينان دهيد كه شما بهترين تلاش خود را براي پشتيباني از فراگيري آنها انجام خواهيد داد. آنها از آنجا كه احساسات مشابهي با هم دارند ، دلسوز خواهند بود و شما براي موفقيت آماده مي شويد.

 

14. تكرار كنيد

 

دانشجويان آنلاين تغييرات مكرر در سبك فراگيري خود را دوست ندارند. آنها خوشحال هستند كه همين ساختار و فعاليت را تكرار مي كنند. هنگامي كه سبك تدريس پيدا كرديد كه براي شما كار مي كند ، هر هفته آن را تكرار كنيد تا زماني كه به كلاس خود بر مي گرديد.

oboard.ir


برچسب: اموزش+اموزش مجازي+مجازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۰:۰۶ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)

4 مزايايي كه باعث مي شود تحصيل در اينترنت جالب تر شود

شما مي توانيد هر چه مي خواهيد ياد بگيريد
دومين فايده اي كه از تحصيل در اينترنت به دست مي آوريد اين است كه مي توانيد هر آنچه را مي خواهيد ياد بگيريد. هيچ محدوديتي در مورد آنچه مي توانيد از طريق اينترنت مطالعه كنيد وجود ندارد. گزينه هاي بسياري وجود دارد كه شما از لحظه تصميم گيري در مورد استفاده از اينترنت به عنوان منبع آموزشي خود گزينه هاي بسياري در اختيار داريد. به عنوان مثال ، شما مي توانيد مربيان فرانسوي را به صورت آنلاين بدست آوريد و اگر مي خواهيد زبان فرانسه ياد بگيريد ، از آنها استفاده كنيد. تلاش شما براي يادگيري يك چيز ، مانع از يادگيري چيزهاي ديگر نمي شود. شما مي توانيد چيزهاي مختلف را به طور همزمان ياد بگيريد.

راحتي و انعطاف پذيري
مزيت بزرگ بعدي كه از آموزش مجازي به دست مي آوريد ، راحتي و انعطاف پذيري بالايي است. در واقع ، اين دو عامل مهمترين عامل سرگرم كننده بودن يادگيري در اينترنت هستند. يادگيري در اينترنت به شما امكان مي دهد وقتي ياد بگيريد ، انتخاب كنيد. همه چيز زمان انعطاف پذير دارد و تعيين مطلوب ترين ساعات يادگيري بر عهده شماست. شما مي توانيد از هر مكاني ياد بگيريد. اگر مي خواهيد يك دوره آنلاين بگذرانيد مي توانيد از مدرسان آنلاين انعطاف پذير و متناسب با برنامه خود استفاده كنيد. اين امر باعث مي شود تحصيل جالب تر شود زيرا شما مسئول زمان و مكان يادگيري هستيد.

يادگيري زنده و تعاملي
روش ديگر كه جالب توجه بودن به اينترنت مطالعه اين است كه از طريق برنامه هاي زنده و تعاملي كه به صورت آنلاين يافت مي شود. به عنوان يك يادگيرنده ، شما مي توانيد در بحث گروهي زنده و تعاملي با همسايگان خود شركت كنيد. همچنين سيستم عامل هايي وجود دارد كه به دانش آموزان اجازه مي دهد تا براي روشن شدن بيشتر با مربيان خود در تعامل باشند. اين باعث مي شود كل فرايند يادگيري بسيار جالب و در نتيجه براي زبان آموزان مفيد باشد.

در دسترس بودن اطلاعات
با مطالعه تاريخچه آموزش مجازي مي توان فهميد كه يكي ديگر از مزاياي مهم تحصيل در اينترنت در دسترس بودن است. وقتي هر زمان بخواهيد مي توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد ، يادگيري جالب تر مي شود. اين يكي از دلايلي است كه باعث مي شود يادگيري آنلاين محبوبيت بيشتري پيدا كند ، براي بسياري از افراد هر زمان كه بخواهند ، اطلاعات خود را مي خواهند. شما مي توانيد بدون گذراندن روند پذيرش خسته كننده ، بسياري از دوره هاي آنلاين را به راحتي انجام دهيد.

اين چهار نكته مهمترين مزايايي است كه باعث مي شود تحصيل در اينترنت جالب تر از يادگيري سنتي در كلاس باشد.

oboard


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۲:۱۷ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)

بررسي آمار سال 2018 نشان داد؛ درآمد صنعت بازي از مجموع درآمد دوصنعت سينما و موسيقي بيشتر است

سهام Spotify به 27 ميليارد دلار رسيده است و شبكه‌ي نت‌فليكس ارزش دارايي خود را به 134 ميليارد دلار رسانده است. با اين اوصاف شايد اين فكر القا شود كه صنعت سينما و موسيقي، درآمدهاي كلاني دارند كه در كنار باكس‌آفيس و فروش فيزيكي، رقيبي براي اين رسانه‌ها باقي نمي‌گذارد. ولي بر اساس آمار سال 2018، درآمد صنعت بازي از مجموع درآمد دوصنعت سينما و موسيقي بالاتر بوده است.

اين آمار كه توسط چندين بنگاه آماري و تحقيقاتي معتبر تاييد و منتشر شده (The IFPI، Digital Entertainment Group، The Motion Picture Association، Newzoo) نشان مي‌دهد صنعت بازي در سال 2018 بالغ بر 116 ميليارد دلار درآمد داشته است (رايانه‌هاي شخصي، كنسول، موبايل) كه رشدي ده درصدي را نشان مي‌دهد. اين درحالي است كه درآمد صنعت سينما در اين سال با احتساب فروش ديجيتال (شبكه‌هايي مانند نت‌فليكس) و باكس‌آفيس، 41 ميليارد دلار بوده است. صنعت موسيقي نيز 17 ميليارد دلار درآمد داشته كه حاصل فروش ديجيتال، فيزيكي و روش‌هاي ديگر فروش بوده است (تلوزيون هم در سال 2018 در حدود 105 ميليارد دلار درآمد داشته كه البته با افتي 8 درصدي نسبت به سال قبل از آن همراه بوده و از مجموعه درآمد بازار بازي‌ها پايين‌تر است). با اين حساب مجموع فروش دو صنعت سينما و موسيقي، كمي بيش از نيمي از فروش و درآمد صنعت بازي بوده است. اما چرا چنين است و صنعت بازي، اين پيشرفت و درآمد سرشار را مديون رعايت چه فاكتورهايي است.

ديجيتالي شدن

صنعت موسيقي با اسپاتيفاي راه‌هاي ورود به دوران ديجيتال را به آرامي طي مي‌كند. ولي سينما براي ورود به دوران ارائه‌ي محصولات ديجيتالي مقاومت نشان مي‌دهد. با اين‌كه اخيرا شبكه‌هايي مانند نت‌فليكس، با توليد سريال و مستند و فيلم‌هاي بلند گام‌هاي موثري در راه گذر از حالت فيزيكي به ديجيتال برداشته‌اند، ولي غالب تصميم‌گيرندگان صنعت سينما تمايلي به اين كار ندارند. به عقيده‌ي آنها ديدن فيلم در سالن سينما و كسب درآمد از طريق باكس‌آفيس هويت اين صنعت است و بايد به آن احترام گذاشت. حتا اخيرا فيلم‌هايي كه شبكه‌ي نت‌فليكس تهيه كرده مجوز حضور در بعضي جشنواره‌هاي معتبر را پيدا نكرده‌اند چرا كه براي نامزد شدن، فيلم بايد طي دوره‌اي در سالن‌هاي سينما اكران شده باشد.

با اين حال صنعت بازي، با وجود مقاومت‌هاي ابتدايي، خيلي راحت‌تر پا به عرصه‌ي ديجيتالي شدن محصولاتش گذاشته است. در حال حاضر صد درصد بازي‌هاي موبايلي به صورت ديجيتالي عرضه مي شوند و بيشتر بازي‌هاي رايانه‌هاي شخصي ارائه‌اي ديجيتالي دارند و كنسول‌هاي بازي هم زمينه‌هاي خوبي براي ارئه‌ و فروش محصولات و بازي‌ها به صورت ديجيتالي فراهم كرده‌اند. اين درواقع زمينه‌‌ي سود بيشتر است؛ چرا كه با اين روش، شركت‌هاي بازي‌سازي و ناشران، به دليل گستردگي شبكه‌ي اينترنت، گستره‌ي وسيع‌تري از مخاطباني را كه بتوانند بازي‌شان را به آنها بفروشند در اختيار دارند. از طرف ديگر هزينه‌هايي كه فروش فيزيكي بازي روي ديسك دارد، در حالت ديجيتالي اعمال نمي‌شود و نتيجه‌اش اين است كه سود بيشتر و درآمد بالاتري حاصل خواهد شد.

پيشرفت فناوري

البته اين تغيير فاز از فيزيكي به ديجيتالي را بايد مديون قدرتمندتر شدن زيرساخت شبكه‌اي و فيبر نوري و فناوري‌هاي مورد نياز براي اجراي بازي‌ها بود. تا چند سال قبل تصور اين‌كه بشود بازي‌ها را با نرخ تصوير بالاي 30 و زمان پاسخگويي زير 100 ميلي ثانيه (به شكل آنلاين) اجرا كرد، غيرممكن به‌نظر مي‌رسيد. ولي پيشرفت‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري اين حوزه باعث شده كه بسياري از زمينه‌هاي مورد نياز براي ورود به عصر ديجيتال فراهم باشد؛ اينترنت‌هايي با سرعت 30 مگابايت بر ثانيه كه با فناوري‌هايي مانند UFF (UltraFast Full Fiber) ممكن شده، استريم كردن، اشتراك‌گذاري و فناوري‌هاي ابري را ممكن و نتيجتا بالا رفتن درآمد صنعت بازي را باعث شده است. حتا شركت‌هايي مانند سوني يا انويديا سيستم‌هاي گيمينگ ابري خودشان راه انداخته‌اند تا تجربه‌ي بازي كردن و ارائه‌ي محصولات‌شان يك دست و يكپارچه شود. در واقع مهم‌ترين عامل توسعه‌ي فناوري، يك‌پارچه‌سازي فناوري‌هايي است كه براي نوع جديد ارائه‌ي محصول و بازي كردن به آن نياز است، كه در حال حاضر به‌شكل خوبي ميسر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

مدل‌هاي جديد كسب و كار

با وجود مقاومت‌هايي كه وجود داشته و هنوز هم باقي است، بسياري از شركت‌هاي بازي‌سازي و ناشران، به مدل‌هاي جديد كسب و كار در اين صنعت روي آورده و در حال گسترش آن هستند؛ مدل‌هايي مانند اشتراك‌گذاريSubscriptions ، Games-As-A-Services (GAAS)، ميكروترنزكشن‌ها يا بازي‌هايي با خريد درون برنامه‌اي و همين‌طور استريم كردن توسط سرويس‌هاي استريمر براي توسعه‌ و تبليغ بازي‌ها (كه اخيرا هم با بحث و جدل‌هاي فراواني همراه بوده‌اند) باعث افزايش درآمد صنعت بازي شده‌اند.

مديرعامل شركت بزرگ EA آقاي «اندرو ويلسون» Andrew Wilson درباره‌ي اين روش‌هاي جديد كسب و كار و همه‌گير شدن آن چنين مي‌گويد: «استريم كردن، اشتراك‌گذاري، ميكروترنزكشن‌ها و بازي‌هاي GAAS كه همواره در حال به روز شدن هستند، روز به روز گسترده‌تر مي‌شوند و ما در طي 5 سال آينده تحولات بسيار بيشتري نسبت به 45 سال گذشته‌ي اين صنعت را تجربه خواهيم كرد.»

كنترل والدين و هزينه‌هاي بازي كردن

وقتي در خانواده‌اي، كودكاني كه بازي‌هاي ويدئويي را انجام مي‌دهند وجود دارند، يا حتي والديني كه بازي مي‌كنند، هميشه بحث‌هايي در مورد هزينه‌هاي داشتن يك رايانه‌ي قوي يا كنسول و در كنار آن كنترل ساعات بازي كردن وجود داشته است. داشتن يك رايانه‌ي قدرتمند يا كنسولي جديد، هميشه نيازمند سرويس و به روز رساني است و در كنار آن هزينه‌ي خريد و تهيه‌ي بازي‌هاي آنها نيز وجود دارد. ديجيتالي شدن و سرويس‌هاي ابري باعث شده‌اند، هزينه‌ها به مقدار قابل ملاحظه‌اي كمتر شوند. به روز نگه داشتن كنسول يا رايانه ديگر مانند گذشته سخت و همراه با هزينه‌هاي اشتراك اينترنتي گزاف نيست. از طرفي سيستم‌هاي ابري به والدين اين اجازه را مي‌دهند تا به‌شكل موثرتر و بهتري روي ساعات بازي كردن فرزندان، بازي كه آنها تهيه و تجربه مي‌كنند  و محتوايي كه با آن درگير هستند، نظارت داشته باشند. در واقع فضاي ابري و اطلاعات ثبت شده در آن چيزي است كه اطمينان زيادي به والدين مي‌دهد كه فرزندان‌شان چند ساعت و چه چيزي را تجربه و بازي مي‌كنند.

موارد ذكر شده‌ي بالا نشان مي دهند چرا و چگونه صنعت بازي گوي رقابت را از رسانه‌هايي مانند سينما و موسيقي ربوده است؛ مقاومت صنعت موسيقي و خصوصا سينما براي ديجيتالي شدن و نبود امكان گسترش كسب و كارهاي جديد كه در حوزه‌ي بازي خيلي راحت‌تر قابل اجرا و نتيجه‌گيري هستند، صنعت سينما و موسيقي را چند گام اساسي از صنعت بازي عقب‌ نگه‌داشته است. از طرفي با اتكا به گفته‌هاي بزرگان اين صنعت، نمي‌شود دلخوش به همين مقدار درآمد بود و طي سال‌هاي آينده، صنعت بازي با گسترده‌تر شدن فناوري‌ها و روش‌هاي كسب و كار جديد، درآمدهاي بسيار بيشتري را نيز كسب خواهد كرد.

app teams

trex game studio


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۸:۳۲ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهي در نيازچه

تبليغات رايگان براي چه كساني به درد ميخورد؟

تبليغات رايگان براي كساني كه ميخواهند كسب و كار خود را رونق ببخشند، پيشنهاد بسيار خوبي است و دو حالت دارد، يا تبليغات را انجام مي دهيد و پيشرفت مي كنيد يا بدون تبليغات ادامه مي دهيد كه دير يا زود از گود رقابت خارج خواهيد شد. اين حقيقت دارد. پس مطمئن باشيد تبليغات رايگان ما نتيجه مطلوبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

 

 

اخيرا فروش كالاها و خدمات در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي بسيار رونق گرفته است. بسياري از توليدكنندگان از طريق تبليغات به رشد و توسعه رسيده اند. تعداد كاربران اينترنتي هر روز در حال افزايش است. به همين دليل تبليغات تاثيري بسياري بر رونق كسب و كار دارد. تبليغات رايگان ابعاد گسترده ي دارد. مهم ترين هدفي كه تبليغات اينترنتي به دنبال آن هستند افزايش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهي اينترنتي روش هاي مختلفي دارد كه عبارت است از:

  • تبليغات همسان

  • تبليغات از طريق موتور جستجو

  • تبليغات بنري

  • تبليغات از طريق شبكه هاي اجتماعي

تبليغات همسان قصد دارد كه نظر مخاطبان خود را از طريق مشكلات جذب كند. اين روش تبليغات هوشمندانه است. تبليغات از طريق موتور جستجو به اين هدف است كه در يك مدت زمان كوتاه و با هزينه ي مناسب محصولات شما را تبليغ كنند.  اين نوع تبليغ از طريق عنوان و تكرار كلمات اصلي انجام ميشود‌. تبليغات بنري با عضو شدن در يك سايت و بنر خود را با ثبت در آن انجام ميشود. امروزه شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل ميدهند و كاربران زيادي هم در اين شبكه ها فعال هستند.  شبكه هاي كه تبليغات در آن موثر است مانند توييتر و فيسبوك و تلگرام است.

 

مزيت هاي ثبت آگهي رايگان

آگهي ابزاري است كه در مقابل پرداخت هزينه، محصولات خود را به مخاطبان معرفي ميكند. آگهي ها مزاياي دارند كه عبارت است از:

  • تشويق مشتريان به خريد بيشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسيع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رساني بيشتر

آگهي ها انواع مختلفي دارند مانند:

  • آگهي تيزر

  • آگهي رپرتاژ

  • حك آرم

  • زير نويس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهي

آگهي تيزر در تلويزيون و راديو انجام ميشود و مدت تبليغ آن۲۰تا۴۰ثانيه است. آگهي رپرتاژ مانند مستند است و كمترين زمان گزارش آن۱۲۰ثانيه است. حك آرم هم در تلويزيون است زمان تبليغ آن حداقل ۵دقيقه است. دعوت به تماشا هم در موقعيت هاي است كه در تلويزيون برنامه ي در حال پخش است و بين آن آگهي پخش ميشود و اخيرا بسيار رايج شده است. زيرنويس هم در تلويزيون انجام مي گيرد و مدت پخش آن۱۵ثانيه است. نشان آگهي شامل نمايش نام،نشان تجاري، به صورت روزانه از شبكه هاي صدا و سيما انجام ميشود. ثبت آگهي رايگان بهترين روش رونق در كسب و كار ميباشد. آگهي اينترنتي همانطور كه از نامش معلوم است در اينترنت انجام ميشود.

چرا بايد از نيازمندي هاي آنلاين استفاده كنيم؟

  • براي فروش محصولات

  • براي اطلاع رساني

  • براي كسب آراي مردم

يك وبسايت اگر اقدام به تبليغات رايگان بكند بايد ويژگي هاي داشته باشد مانند:

  • توانايي دسته بندي آگهي ها

  • بهره بردن از كلمات كليدي

  • درج لينك

  • درج تصوير

براي درج آگهي در اينترنت، سايت هاي زيادي وجود دارد. اولين گام براي تبليغات رايگان در اينترنت بايد يك سايت خوب را انتخاب كنيد. همچنين  بايد سايتي كه انتخاب ميكنيد داراي اعتبار باشد. سايت خوب، سايتي است كه روزانه هزاران بازديد داشته باشد. تبليغات رايگان در چنين سايت هايي يك فرصت عالي است. تبليغات رايگان در اين سايت گسترده است و همه جنبه ها را در برميگيرد مانند:

  • املاك

  • گردشگري

  • خودرو

  • پزشكي 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نيازمندي هاي آنلاين شامل چه مواردي ميشود؟

  • تقسيم بندي مجزا

  • قابل تفكيك بر اساس مكان

  • كاربري راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پكيج هاي متفاوت

  • سئو مناسب

براي آساني كار بازديدكنندگان و تبليغ كنندگان بهتر است كه تبليغات رايگان داراي تقسيم بندي هاي مختلف باشد. قابليت تفكيك مكان ها براي وب سايت هاي تبليغاتي مهم است چون مكان هاي مختلف از آن براي تبليغات استفاده مي كنند. سايت تبليغات رايگان چون داراي مشتريان مختلفي مي باشد بايد كاربري آن به شكلي باشد كه همه افراد به راحتي بتوانند از اين سايت بهره ببرند. سايت تبليغات رايگان بايد سرعت لود بالاي داشته باشد چون امكان دارد هر دقيقه تعداد كاربران زياد شود پس بايد سرعت لود بالا باشد تا كارها سريعتر انجام شود. يك سايت تبليغات رايگان بايد پكيج هاي گوناگوني داشته باشد تا هر كاربر بتواند متناسب با نيازهايش  آگهي هاي خود را ثبت كند. اين پكيج ها به سه دسته تقسيم ميشوند كه عبارت است از:

  • پكيج برنز اي

  • پكيج نقره اي

  • پكيچ طلايي

يك سايت تبليغات رايگان بايد سئو مناسبي داشته باشد يعني بايد بهينه سازي زيادي داشته باشد. كه افراد بتوانند از آگهي ها بازديد بيشتري بكنند. تبليغات رايگان در عصر حاضر جوابگو نياز هاي جامعه است. تبليغ  براي اين است كه ما براي رسيدن به اهدافمان كمك كنيم.  اخيرا تبليغات رايگان به يك تجارت و صنعت بزرگ تبديل شده است. سالانه هزينه هاي زيادي صرف تبليغات مي شود. يكي از مهم ترين مزاياي تبليغات به صرفه بودن است يعني با هزينه كمتر آگهي هاي خود را تبليغ كنيد. تبليغات رايگان اينترنتي نسبت به تبليغات سنتي مخاطبان بيشتري را جذب ميكند. شما زماني كه با مزاياي تبليغات رايگان آشنا شويد ميفهميد كه اين سايت بسيار بهتر و خوب تر از ساير سايت هاي تبليغاتي ميباشد. در سال هاي گذشته تبليغات رايگان  در اينترنت براي فروش محصولات رشد بسيار چشمگيري داشته است.

 

انواع سبك و اهداف تبليغات

تبليغات سبك هاي مختلفي دارد. همچنين اهداف هاي متعددي دارد.سبك هاي تبليغات عبارت است از:

  • تبليغات آگاهي دهنده

  • تبليغات تشويق كننده

  • تبليغات يادآوري كننده

  • تبليغات محيطي

  • تبليغات مدرن

  • تبليغات اينترنتي

اهداف تبليغات عبارت است از:

  • معرفي محصولات به بهترين شيوه و روش ممكن

  • گسترش دادن كسب و كار شما به بهترين وجه

  • ميزان سود شما را در كسب و كار افزايش ميدهد

  • واسطه ها را از بازار از بين ميبرد

  • مشتريهاي جديد را جذب ميكند همچنين مشتريهاي قديم‌ را حفظ ميكند

  • مشتري ها را از قيمت هاي جديد در بازار آگاه ميكنند

  • خدماتي را كه به كاربران ارائه ميدهد براي شما عزيزان شرح ميدهد

  • همواره مصرف كننده را ترغيب ميكند كه او به اين كالا در آينده نزديك نياز خواهد داشت

  • به طور حرفه اي مشتري را براي خريد كالاي شما معتقد ميكند

تبليغات آگاهي دهنده يعني مشتري ها را از وجود كالاهاي جديد آگاه مي سازد. تبليغات ترغيب كننده يعني مشتري را براي خريد كالاي شما تحريك و تشويق ميكند. تبليغات ياد آوري كننده يعني همواره به خدماتي كه ميتوانيد به مشتري ارائه دهيد را تكرار ميكند تا در ذهن مشتري ها ياد آوري شود. تبليغات محيطي به دو نوع تبليغات داخلي و خارجي تقسيم ميشود  تبليغاتي كه در بالاي مغازه ها ، كاتالوگ و غيره است را تبليغات داخلي مينامند. تبليغات كه در مكان هاي سرپوشيده انجام مي شود مانند مترو و غيره.  تبليغات خارجي ناميده ميشود. تبليغات مدرن و اينترنتي هم منظور از شبكه هاي اجتماعي است.

 

تبليغات رايگان اينترنتي خود را به ما بسپاريد .

با توجه به اينكه دنيا در حال پيشرفت و توسعه و گسترش ميباشد، آگهي رايگان اينترنتي بسيار گسترده شده است و مشتريان زيادي دارد. شما مخاطبان عزيز ميتوانيد  تبليغات خود را به ما بسپاريد و در كسب و كار خود بهترين نتيجه را داشته باشيد همچنين ما به شما تضمين ميكنم كه كسب و كار شما با تبليغات سايت ما رونق ميگيرد. سايت ما در تبليغات بسيار حرفه اي و هوشمندانه كار ميكند پس نگران هيچي نباشيد. كسب و كار از شما، تبليغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهيد و همين الان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۰:۳۷ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)