مطالب خوب مطالب خوب .

مطالب خوب

چرا مشاركت خانواده در است آموزش مهم است؟

براي بهبود پيشرفت دانش آموزان ، 15 سال آخر مدرسه اصلاحات در برنامه درسي دوره ، آموزش متمركز شده است روش ها ، و تربيت معلم. با اين حال استينبرگ ادعا مي كند كه اينها اصلاحات بسيار كم انجام شده است ، زيرا دانشگاهي است اين موفقيت بيشتر توسط زندگي كودكان خارج از كشور شكل مي گيرد ديوارهاي مدرسه ، به ويژه والدين ، ​​همسالان و چگونگي آنها وقت خارج از مدرسه بگذرانيد. اگر اين كشور قرار است چرخش كند پيشرفت تحصيلي ، يكي از مهمترين مشكلاتي كه بايد مورد توجه قرار گيرد شيوع بالاي والدين از كار افتاده است. استينبرگ تخمين مي زند كه تقريباً از هر سه پدر و مادر يك ايده ندارند اينكه فرزندشان در مدرسه چگونه كار مي كند و از هر شش نفر يك نفر اينگونه نيست مراقب باشيد كه آيا فرزند آنها در مدرسه نمرات خوبي كسب مي كند يا نه پروفسور هاروارد رابرت پاتنام 2 موافق اين ارزيابي است اهميت تشويق به مشاركت خانواده ها در آنها آموزش كودكان او نوشته است كه انتخاب بين 10٪ افزايش بودجه مدرسه يا 10٪ افزايش والدين مشاركت ، او در مشاركت والدين سرمايه گذاري مي كند.

چه شواهدي از ارزش مشاركت خانواده در آموزش وجود دارد؟

شواهد روشن است. وقتي والدين درگير آنها مي شوند در مدرسه ، دانش آموزان نمرات بهتري مي گيرند ، نمره بالاتري مي گيرند آزمونهاي استاندارد ، و ترجيح مي دهد كمتر ، و همچنين انجام داده است سوابق حضور بهتر ، آرزوهاي بالاتر و مثبت تر نگرش در مورد مدرسه و مشق شب. چه بيشتر ، اينها تأثيرات مثبت براي كودكاني كه در آن بزرگ مي شوند مهم است خانواده هاي محروم ، بسيار استرس ديده. ما همچنين مي دانيم كه مهمترين تأثير در والدين درگير مي شوند يا از مشاركت در آنها مستثني هستند آموزش كودك معلمان و مديران است. چه معلم ثابت كرده است كه مهم تر در چقدر آگاه است والدين در مورد كمك به فرزندشان در كار مدرسه بيش از هستند تحصيلات والدين يا وضعيت تأهل. با اين حال فقط 4٪ تا 15٪ از معلمان در زمينه مشاركت والدين دوره كار كرده اند.

چه سياست ها و برنامه هايي به خانواده ها كمك مي كند تا فرزندان خود را آموزش دهند؟

سياست گذاران علاقه مند به ارتقا موفقيت مدارس بايد به دنبال آن باشند. مشاركت هاي خانوادگي ، مدرسه اي و اجتماعي يكي از راه هاي اين كار است سياست گذاران مي توانند مشاركت خانواده را ايجاد كنند. در سطح ملي ، هزينه از اين مشاركت ها براي هر دانش آموز حدود 20 تا 30 دلار براي همه دانش آموزان است ، منطقه و هزينه هاي دولتي علاوه بر اين ، مناطق مدرسه با يك مورد از بودجه براي مشاركت ها از كيفيت بالاتري برخوردار است 25. برنامه هاي مشاركت مراقبت از كودك با كيفيت بالا به معناي بهبود قابل اندازه گيري است در مهارت هاي زبان ، رياضي و اجتماعي تا كلاس دوم. كه در در واقع ، يك مراقب بي كيفيت را جايگزين يك مراقب عالي كنيد آمادگي مدرسه كودك را 50٪ بهبود مي بخشد. بيشتر نگاه مي كنم در جاده ها ، كودكان در مدارس پيش دبستاني با كيفيت بالاتر احتمال بيشتري دارد دستمزد بهتري كسب كنيد و دبيرستان و دانشگاه را به پايان برسانيد. 27 ، 28 ، 29 ، 30 برنامه هاي مدرسه تابستاني به كاهش روند كاهش كمك كرده است دستاوردي كه در بين كودكان فقير در طول تابستان رخ مي دهد ماه ها. هم بچه هاي محروم و هم محروم در اين دوره ياد مي گيرند همين ميزان در طول سال تحصيلي. در طول تابستان ، نمرات آزمون كودكان با مزيت بهبود مي يابد ، در حالي كه محروم است بچه ها آب پا مي كنند. در پايان دوره ابتدايي ، گسترش شكاف موفقيت بين بچه هاي كم درآمد و متوسط ​​آنها همسالان كلاس را مي توان به طور كامل با يادگيري تابستان توضيح داد تلفات. در پاسخ ، آكادمي تابستاني بالتيمور استفاده كرد داوطلبان دانشگاه براي آموزش مدرسه تابستاني به مهد كودك ها در مناطق فقيرنشين و شهري. بعد از سال سوم دانش آموزان 32. افزايش نمره آزمون خواندن برنامه هاي خارج از مدرسه ، تجربه هاي يادگيري را فراهم مي كند براي كودكان مدرسه اي در محيط هاي تحت نظارت. در مطالعه اخير در مورد 25 برنامه ، مشاركت دانش آموزان منجر به مدرسه بهتر شد عملكرد ، نگرش مثبت تر نسبت به مدرسه ، بالاتر است عملكرد آموزشي و بهبود حضور در مدرسه.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۴:۳۹ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)

تعريف

يك سيستم يادگيري مبتني بر آموزش رسمي اما با كمك منابع الكترونيكي به عنوان آموزش الكترونيكي شناخته مي شود. در حالي كه تدريس مي تواند در كلاس ها يا خارج از آن انجام شود ، استفاده از رايانه و اينترنت ملفه اصلي آموزش الكترونيكي را تشكيل مي دهد. آموزش الكترونيكي همچنين مي تواند به عنوان شبكه اي باشد كه انتقال مهارت و دانش را امكان پذير مي كند ، و ارائه آموزش به تعداد زيادي از گيرندگان در همان زمان يا زمان هاي مختلف انجام مي شود. پيش از اين ، با صميم قلب پذيرفته نمي شد زيرا فرض بر اين بود كه اين سيستم فاقد عنصر انساني مورد نياز در يادگيري است.

با اين حال ، با پيشرفت سريع در فن آوري و پيشرفت در سيستم هاي يادگيري ، اكنون مورد استقبال توده ها قرار گرفته است. معرفي رايانه اساس اين انقلاب بود و با گذشت زمان ، چون ما درگير تلفن هاي هوشمند ، تبلت ها و غيره مي شويم ، اين دستگاه ها در كلاس ها براي يادگيري جايگاه مهمي دارند. كتاب ها به تدريج با مواد آموزشي الكترونيكي مانند ديسك هاي نوري يا محرك هاي قلم جايگزين مي شوند. دانش همچنين مي تواند از طريق اينترنت به اشتراك گذاشته شود كه به صورت شبانه روزي و در هر مكان و هر زمان قابل دسترسي است.

توضيحات: ثابت شده است كه آموزش الكترونيكي بهترين وسيله در بخش شركت ها است ، به ويژه هنگامي كه برنامه هاي آموزشي توسط MNC براي افراد حرفه اي در سراسر جهان انجام مي شود و كارمندان مي توانند مهارت هاي مهم را هنگام نشستن در اتاق هيئت مديره يا برگزاري سمينارها بدست آورند ، كه براي كارمندان همان سازمان يا سازمانهاي مختلف تحت يك سقف انجام مي شود. مدارسي كه از فناوري هاي يادگيري الكترونيكي استفاده مي كنند يك گام جلوتر از مدارسي است كه هنوز رويكرد سنتي نسبت به يادگيري دارند.

بدون شك ، پيشبرد مفهوم آموزش غير الكترونيكي با كمك كتاب و سخنراني نيز به همان اندازه مهم است ، اما نمي توان اهميت و اثربخشي يادگيري مبتني بر فناوري را كم اهميت دانست يا كاملاً ناديده گرفت. اعتقاد بر اين است كه مغز انسان به راحتي مي تواند آنچه را كه از طريق تصاوير يا فيلم هاي متحرك مشاهده و شنيده مي شود ، به ياد بياورد و با آنها ارتباط برقرار كند. همچنين مشخص شده است كه تصاوير بصورت جدا از توجه دانش آموز ، توسط مغز براي مدت طولاني تري نيز حفظ مي شود. بخشهاي مختلفي از جمله كشاورزي ، پزشكي ، آموزش ، خدمات ، تجارت و سازمانهاي دولتي با مفهوم آموزش الكترونيكي سازگار هستند كه به پيشرفت يك كشور كمك مي كند.

 

آموزش از راه دور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۵۶ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)

بازگشايي مدارس: كي ، كجا و چگونه؟

حدود دو ماه از تعطيلي مدارس در بيش از 190 كشور مي گذرد كه 1.57 ميليارد كودك و نوجوان - 90٪ جمعيت دانش آموزان جهان را تحت تأثير قرار داده است.  اين بسته شدن ها به عنوان يك اقدام براي مهار ويروس Covid-19 سريعاً پشت سر هم اتفاق افتاد.  به همان سرعت ، دولتها تدابيري را براي يادگيري ادامه كار از طريق سيستم عاملها ، تلويزيون و راديو در آنچه كه گسترده ترين آزمايش در تاريخ آموزش بوده است ، به كار گرفتند.  اما وقتي نوبت به بازگشايي مدارس مي رسد ، سرعت بسيار نامشخص است.  طبق داده هاي يونسكو ، 100 كشور هنوز تاريخ بازگشايي مدارس را اعلام نكرده اند ، 65 كشور برنامه اي براي بازگشايي جزئي يا كامل دارند ، در حالي كه 32 كشور سال تحصيلي را به صورت آنلاين پايان مي دهند.  با اين حال ، براي 890 ميليون دانش آموز ، تقويم مدرسه هرگز تا اين حد تعريف نشده است.

 چه موقع و چگونه بازگشايي مدارس يكي از سخت ترين و حساس ترين تصميمات در دستور كارهاي سياسي امروز است.  آيا بازگشايي مدارس ايمن است يا خطر احياي مجدد عفونت ها وجود دارد؟  عواقب سلامت روان كودكان و رشد اجتماعي كودكان خردسال چيست؟  آيا دانش آموزان در واقع يادگيري از راه دور دارند؟  و وقتي زمان فرا مي رسد ، مدارس چگونه بازگشت دانش آموزان را تضمين مي كنند و به فراگيراني كه در تعطيلي مدارس عقب مانده اند كمك مي كنند؟

 اين تصميم پيچيده است زيرا شيوع همه گير همچنان ادامه دارد و نه به صورت خطي.  شواهد كافي در مورد خطرات انتقال وجود ندارد.  در همه جا ، محدوديت به تدريج برداشته خواهد شد ، با بسياري از علامت هاي س onال در مورد نحوه مديريت روند ، تا حد زيادي زيرا ويژگي هاي زيادي از ويروس وجود دارد كه ما فقط نمي دانيم.  با اين وجود ، حتي با وجود عدم اطمينان فعلي ، دولت ها مي توانند مدارس پيش بيني شده و آماده بازگشايي مدارس را با رعايت ضمانت هاي لازم تأمين كنند.

 دبيركل سازمان ملل متحد ، آنتونيو گوترس اخيراً از دولت ها و اهدا كنندگان خواست تا آموزش را براي همه كودكان از جمله حاشيه نشينان در اولويت قرار دهند.  ائتلاف آموزش جهاني براي حمايت از دولت ها در تقويت يادگيري از راه دور و تسهيل بازگشايي مدارس ايجاد شد.

همانطور كه مي توان انتظار داشت ، هرچه وقفه در مدرسه بيشتر باشد ، افت يادگيري بيشتر خواهد بود.  از اين رو ، مدارس زودتر مي توانند بازگشايي شوند ، خطر آسيب طولاني مدت به سفرهاي يادگيري و رفاه ميليون ها كودك كمتر است.  ما نگران هستيم كه تعطيلي طولاني مدارس باعث افزايش نابرابريها ، تعميق بحران يادگيري و آسيب پذيرترين كودكان در معرض خطر افزايش بهره برداري شود.  ما از بحران هاي ديگر مي دانيم كه هرچه كودكان حاشيه نشين بيشتر از مدرسه خارج شوند ، احتمال بازگشت آنها كمتر است.  پس از بحران ابولا در آفريقاي غربي ، ما شاهد افزايش ميزان استثمار جنسي و بارداري نوجوانان بوديم ، كه نشان مي دهد دختران به ويژه در تعطيلي مدارس در معرض خطر هستند.

 مدارس فقط مكانهاي يادگيري نيستند.  آنها از حمايت هاي اجتماعي ، تغذيه ، بهداشت و حمايت عاطفي برخوردار هستند كه امنيت زندگي براي افراد محروم است و اين در همه كشورها از كم تا درآمد بالا اعمال مي شود.  بر اساس برنامه جهاني غذا 370 ميليون كودك به دليل تعطيلي مدارس وعده هاي غذايي را دريافت نمي كنند.  از آنجا كه نيمي از دانشجويان جهان به رايانه خانگي دسترسي ندارند ، احتمال از دست دادن يادگيري در اين دوره تقريباً اجتناب ناپذير است.  اين ضرر چقدر بزرگ خواهد بود به اثربخشي كانال هاي جايگزين كه مورد استفاده گسترده قرار مي گيرد بستگي دارد.  اما در هر صورت ، هرگز به طور كامل جبران نخواهد شد.  به اين موارد انزواي اجتماعي از دوستان و معلمان ، اضطراب ، جابجايي و مرگ احتمالي عزيزان در بدترين موارد را اضافه كنيد و تلفات رواني تعطيلي مدارس روز به روز افزايش مي يابد.

 اين يك مسئله ساده براي سنجش خطرات و مزايا نيست.  اولويت مطلق صيانت از زندگي و رفاه جوامع ، از جمله كودكان و كاركنان آموزش است.  حتي اگر هنوز نمي توان تاريخ ها را اعلام كرد ، اكنون برنامه ريزي براي بازگشايي مدارس آغاز مي شود.

 مشاوره و ارتباط با والدين ، ​​معلمان ، دانش آموزان و جوامع عمومي براي درك نگراني ها و رفع آنها ضروري است.  اين اطمينان و حمايت از بازگشايي مدارس را كه پيش نياز براي اطلاع رساني سياست ها ، تأمين اعتبار و اقدامات عملياتي است ، تضمين مي كند.  پيام اصلي اين است كه اين تصميمات خاص زمينه هستند و به ظرفيت مدارس براي كاهش خطرات انتقال عفونت و ترويج رفتارهاي سالم بستگي دارد.  شرايط بحراني براي ارزيابي شامل دسترسي به صابون و آب تميز براي شستن دست و پروتكل هاي مربوط به مسافت اجتماعي است.  ايمني همچنين مي تواند به معناي كاهش تعداد دانش آموزان در محل ، از طريق شيفت مضاعف ، اولويت بندي پايه هاي اوليه يا گروه هاي هدف خاص يا ادامه دادن يك رويكرد يادگيري تركيبي باشد.

 پس از ايمني ، بايد بر روند بازيابي يادگيري تمركز شود - از ارزيابي نتايج يادگيري در تعطيلي مدارس ، اطمينان از بهزيستي اجتماعي-عاطفي آنها و اقدامات لازم براي رفع اختلافات از طريق روش هاي درماني.  حمايت از معلمان و پيشرفت حرفه اي آنها براي موفقيت ضروري است.

 بازگشايي مدارس در طول اين بحران جهاني بازگشتي به حالت عادي نيست.  ما بايد كارها را نه تنها متفاوت ، بلكه بهتر انجام دهيم.  همانطور كه حاشيه نشين ترين دانش آموزان بيشتر در معرض خطر عقب ماندن از روش هاي يادگيري از راه دور بودند ، آنها بايد اولويت هر استراتژي بازگشت به مدرسه باشند.  مدارس مجبورند آنها را به طرز فعالانه اي برگردانند و از آنها پشتيباني كنند.  اين امر مي تواند مستلزم رويكردهاي يادگيري انعطاف پذير ، شيوه هاي گسترش دسترسي به كودكان پيش از مدرسه ، كودكان آواره و مهاجر ، اقليت ها و ساير گروه هاي مستثني باشد.  اين امر به رسميت شناختن چالش خاص دختران و مادران جوان است كه ممكن است با قوانين ورود مجدد در مدارس روبرو شوند و مانع از دسترسي آنها به آموزش شوند.  خطر برخي دانش آموزان ، به ويژه دانش آموزان در دوره متوسطه ، كه مدت طولاني از مدرسه منصرف شده اند تا هرگز به مدرسه برنگردند ، بسيار زياد است.  اين خطرات را بايد با سياست هاي عمومي فعال مانند كارزارهاي ارتباطي ، افرادي كه بيشترين خطر را دارند ، درگير شدن با خانواده ها و جوامع يا ارائه بورس هاي تحصيلي كاهش داد.

 همانطور كه در گزارش بانك جهاني در مورد تأثير همه گير بر آموزش و پاسخ هاي سياستي بحث شد ، ما بايد از نوآوري ها استفاده كرده و درسهاي مهم استفاده از فناوري در اين مقياس بي سابقه را جمع كنيم تا به حالت عادي جديد برسيم.  اين مي تواند يك نقطه عطف براي استفاده از آموزش هاي جديد براي مقابله با بحران يادگيري و ارائه الگوهاي يادگيري فراگيرتر و خلاق تر باشد.  اكنون زمان ساختن بهتر ، ايجاد سيستم هاي آموزشي فراگيرتر و آماده تر براي مقابله و رفع بحران احتمالي در آينده ، از جمله سيستم هاي مرتبط با اقليم است.  و بيش از هر زمان ديگر ، اين زمان براي محافظت از آموزش و بودجه آموزش و پرورش از عواقب اقتصادي و اجتماعي همه گير است.

 از آنجا كه ما آرزوي يكساني را براي مدارس براي بازگشايي به موقع و ايمن و حفاظت از حق تحصيل هر كودك مشترك داريم ، يونيسف ، يونسكو ، برنامه جهاني غذا و بانك جهاني با همكاري يكديگر راهنمايي توليد مي كنند كه توصيه هاي عملي براي مقامات ملي و محلي در مورد چگونگي  براي حفظ امنيت كودكان هنگام بازگشت به مدرسه.  چارچوب بازگشايي مدارس به عنوان ابزاري انعطاف پذير براي سياست گذاران و برنامه ريزان طراحي شده است كه همه عواملي را كه باعث مي شود اين تجربه براي دانش آموزان ، معلمان ، مديران ، والدين و جامعه وسيع تر به موفقيت برسد برجسته مي كند.

فراگير


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۱:۳۶ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)

نكاتي مربوط به سال تحصيلي پاييز براي دانشجويان مقيم خانه

سرپرستان مدارس از سراسر كشور عقيده مشترك دارند كه بازگشايي مدارس آنها در اين مقطع ايمن نيست ، زيرا ويروس كرونا همچنان با سرعت بالايي گسترش مي يابد ، و ماه ها هيچ واكسني پيش بيني نمي شود. بعضي از مدارس شيوه هاي آموزشي خود را با سازش انجام مي دهند كه دانش آموزان را يك روز در هفته به كلاس مي فرستند تا بتوانند ضمن كمك هزينه و يا آموزش آنلاين خود را آغاز مي كنند تا كمك اضافي لازم را كسب كنند كه در تنظيمات يك به يك آسانتر است.

 

مهم نيست كه سازمان هاي آموزشي محلي شما چه مسيري را انتخاب مي كنند ، مطمئناً نوعي يادگيري آنلاين درگير خواهد بود ، و در اينجا 5 نكته براي كمك به بچه ها براي آمادگي بهتر براي ترم آنلاين ديگر ارائه شده است.

 

1. آن را به يك روز در مدرسه تبديل كنيد

ممكن است به نظر احمقانه به نظر برسد كه فكر كنيد روزانه از صبح مي گذريد تا "آماده" شويد تا در اتاق خود بنشينيد و به يك مانيتور رايانه نگاه كنيد ، اما اين در واقع وسيله اي كاملاً مؤثر براي كمك به دانش آموزان است كه متمركز بمانند و به هدف خود برسند.جوانان خود را تشويق كنيد كه از خواب برخيزند ، دوش بگيرند ، صبحانه بخورند و حتي لباس بپوشند تا تحت تأثير قرار بگيرند. اين باعث مي شود ذهن و بدن بسيار آماده تر از حالت خاموش كردن زنگ هشدار و يك كامپيوتر در يك حركت باشد تا به قولي "آماده رفتن" شوند.

 

 2. به طور سرگرم كننده برنامه ريزي كنيد

از آنجا كه اكنون برنامه هاي بچه ها ، يك بار ديگر ، در اطراف صفحه رايانه چرخش مي يابد ، مهم است كه اطمينان حاصل كنيد كه صفحه رايانه فقط براي مدرسه نيست. صحبت با والدين ديگر و راه اندازي پاتوق مجازي با دانش آموزان مي تواند آن ها را به سطوح بالا ببرد و همچنين سطح علاقه در يادگيري مبتني بر رايانه ي آنها كمك كند. نسخه هاي آنلاين بازي هاي زيادي وجود دارد كه از طريق فناوري اشتراك گذاري صفحه نمايش قابل پخش است ... و بازي هاي ويديويي خوب با ويژگي هاي چت قطعاً سرگرم كننده نيز هستند.

 

3. ساعت بي صدا!

گرچه در يك مرحله جزئي در طول روز مدرسه ، يك دانش آموز مي تواند با تمرين بي صدا بودن ، ناديده گرفتن خود و شرمساري بالقوه خود را نجات دهد و اطمينان دهد كه مي داند قبل از انجام هر كاري خاموش است يا خير؟ شرمندگي مي تواند به اضطراب منجر شود ، و اضطراب مي تواند به افت شديد تمركز و اراده منجر شود ، بنابراين مطمئن شويد كه به فرزندانتان كمك مي كنند تا خود را براي موفقيت آماده كنند.

 

4. برنامه ريزي  زمان دور از صفحه نمايش

يك راه عالي براي شكسته شدن روز مدرسه ، اطمينان حاصل كردن از زمان دور بودن از صفحه براي ايجاد شكاف در فضاي باز است. شكاف مي تواند در آماده شدن فرزند شما براي نشستن و تمركز در مقابل صفحه براي باقي مانده روز مؤثر باشد.

 

بيش از هر زمان ديگر ، مهم است كه از تكنولوژي فاصله بگيريد و چند ساعت از آن جدا شويد. پياده روي خانوادگي كنيد يا در بيرون بازي كنيد تا كمي انرژي بگيريد. تشويق تلاشهاي خلاقانه مانند كلاس هنرهاي خانگي ، درسهاي موسيقي يا نوشتن مي تواند براي فرزند شما درماني باشد و در استعدادهاي دور از نور آبي آسيب ديده صفحه نمايش رايانه ، سنگفرش شود.

 

5. براي موارد ناگوار آماده شويد

هر زمان فناوري براي هر نوع ارتباطي ضروري به نظر مي رسد ، به نظر مي رسد شانس چيزي كه با اين فناوري اشتباه گرفته مي شود 100 برابر شود. اگرچه احتمالاً درست نيست ، اما همان ذهنيت "آه خير" بايد وقتي كه (به احتمال زياد ، بايد) حفظ شود. اگر با اتصال در كلاس آنلاين اشتباه مي شود. معلمان اكنون كلاس هاي آنلاين خود را ضبط مي كنند ، بنابراين آرام ماندن ، حل مسئله ، پرش به عقب در هر زمان ممكن و رسيدن به معلمان پس از جلسه كلاس ، نبايد چيزي براي نگراني باشد!

 

از آنجا كه جهان همچنان به سمت راه اندازي محل كار دور افتاده تر حركت مي كند ، اين كلاس هاي آنلاين شيوه هاي قالب سازي است كه در محيط كار مدرن يافت مي شود ، بنابراين با ارائه نكاتي به بچه هاي خود مي توانيد نشانگرهايي را كه ممكن است ارتباط مستقيمي با كلاس آنها  نداشته باشد ، به شما كمك كند. همانطور كه اين نكات ذكر شده در اينجا به آنها كمك مي كند تا از تنظيمات كلاس آنلاين استفاده كنند.

boonka


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۶:۲۰ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)

آيا آموزش مجازي به اندازه آموزش سنتي مؤثر است؟

امروزه آموزش مجازي تبديل به يك نياز جهاني شده ، و اگرچه اين روش ها نشان دهنده يك تجربه متفاوت از آموزش سنتي در مدارس است ، اما گزينه اي است كه روز به روز فراگير تر مي شود ، خصوصاً دربين افرادي كه دسترسي به مراكز آموزشي برايشان دشوار است و يا شاغل هستند و وقت كافي ندارند . با اين وجود ، اين سؤال در ذهن ما مطرح مي شود كه آيا آموزش هاي مجازي در به دست آوردن اطلاعاتي كه براي كسب مدرك تحصيلي و يا ارتقاء سطح شغلي مؤثر است يا خير؟

 

اگر داراي مدرك مجازي هستيد يا قصد داريد كه در كلاس هاي آنلاين شركت كنيد ، خبر خوب اين است كه ، طبق مطالعات اخير MIT ، دوره هاي تحصيلي مجازي به همان اندازه مؤثر هستند كه به طور سنتي در يك كلاس يا سالن سخنراني تدريس مي شدند. در حال حاضر يكي از نقاط قوت اين نوع كلاس ها اين هست كه دانش آموزاني به يادگيري در اين نوع كلاس ها مي پردازند كه مي خواهند كنترل تحصيلات خود را به دست گرفته ، برنامه هاي خود را خودشان تعيين كنند و از طريق يادگيري تجربي ، تجربه اي ارزشمند كسب كنند. در اينجا به برخي از دلايلي مي پردازيم كه چرا دانش آموزان و افرادي كه به دنبال افزايش سطح تحصيلي خود هستند ، به دنبال آموزش هاي مجازي مي روند .

 

نگاهي به گذشته آموزش هاي مجازي

اولين دوره آموزش از راه دور ، حدود سال 1995 ارائه شد. در آن زمان ، دانش آموزان انگيزه كمي براي مطالعه مجازي داشتند ، زيرا ارائه اين دوره ها بسيار محدود بود. با اين حال امروزه ، در سراسر دنيا دانشجويان اين كلاس ها مي توانند مدرك هاي تحصيلي خود را در بسياري از رشته ها كسب كنند. دانشجويان مي توانند مدرك ليسانس يا كارشناسي ارشد و حتي گواهينامه را در زمينه هاي مختلفي از جمله عدالت كيفري ، مطالعات امنيتي ، تبليغات رسانه اي ، مطالعات بورس ، مطالعات دفاعي و استراتژيك ، مديريت ساخت و ساز و … كسب كنند.

 

تحصيل به روشي مقرون به صرفه تر

صرف نظر از اينكه مجبور هستيد در دانشگاه زندگي كنيد يا يك آپارتمان را در همان نزديكي اجاره كنيد ، تجربه كالج سنتي مي تواند گران باشد. حتي اگر تصميم به حضور در مؤسسه‌اي براي تحصيل كرده باشيد مي دانيد كه برخي اوقات رفت و امد ميتواند سخت و خسته كننده باشد. بنابراين ، بسياري از دانش آموزان مي توانند با گذراندن دوره هاي يادگيري مجازي و زندگي در خانه ، وقت و سرمايه خود را پس انداز كنند. بله ، انها هنوز بايد شهريه بپردازند ، اما مي توانند در هزينه هاي جابجايي ، هزينه هاي مربوط به دانشگاه ، هزينه رفت و آمد و ساير موارد داراي برچسب قيمت ، صرفه جويي كنند.

 

آسودگي در يادگيري

برخلاف دوره هاي سنتي كه نياز به حضور در يك مكان معين را دارند ، دوره مجازي اين گونه محدوديت ها را از سر راه برميدارد و به شما اين امكان را مي دهد تا مطالعات خود را حول برنامه خود برنامه ريزي كنيد. شما مي توانيد سخنراني ها را تماشا كنيد و هنگامي كه حوصله داشتيد مطالعه كنيد ، فرقي نميكند كه صبح زود باشد ، اواسط روز و يا اواخر شب. اين امر باعث مي شود آموزش هاي از راه دور گزينه مناسبي براي افرادي باشد كه از راحتي ، انعطاف پذيري و استقلال لذت مي برند.

 

كلاس هاي مجازي امكانات بيشتري فراهم مي آورد

هيچ دو دانش آموزي به يك روش ياد نمي گيرند. انواع شخصيت ها و ترجيحات يادگيري وارد بازي مي شوند و سطح فعاليت و عملكرد را تحت تأثير قرار مي دهند. فايده دوره آنلاين اين است كه به دانش آموز اين امكان را مي دهد تا با توجه به اولويت هاي خود براي مشاركت در كلاسها برنامه ريزي كند. به عنوان يك دانشجوي مجازي ، شما مي توانيد وقتي آمادگي داشتيد ، به بحث هاي گروهي و گفتگوها بپردازيد. با داشتن يك كلاسي كه به دانشجويان درون گرا و برون گرا فرصتي براي پيشرفت مي دهد ، موفقيت در دوره هاي مجازي ، قابل دسترسي تر از هميشه مي باشد.

 

كارفرمايان مي دانند كه دانشجويان آنلاين سخت كار هستند

يكي از كيفيتي هايي كه اين دانشجويان از نظر كارفرمايان آينده خود دارند ، مديريت زمان است. در حالي كه بسياري از دانشجويان سنتي مجبورند اين مهارت را در محل كار بياموزند ، دانشجويان آنلاين در حال حاضر با سالها تجربه در مديريت زمان به سر مي برند. اين مهارت كليدي دانش آموزان را براي موقعيت هايي كه در آن ها مستلزم كار مستقل ، چند وظيفه اي و همكاري با همسالان از راه دور است را ، بخصوص جذاب مي كند.

 

يادگيري مجازي شما را براي يادگيري در زندگي واقعي آماده مي كند

به عنوان يك دانش آموز آنلاين ، شما قادر خواهيد بود كه به صورت مستقل يادگيري را انجام دهيد كه احتمالاً در محل كاري خود با آن روبرو خواهيد شد. بسياري از مشاغل براي تكميل مهارت هاي جديد يا پيشرفت در فن آوري ، نياز به آموزش دوره اي در قالب مجازي و همچنين برخي تحقيقات مستقل دارند. با داشتن تجربه در هر دو زمينه ، مي توانيد كارفرمايان آينده را با توانايي يادگيري و رشد خود در حين كار تحت تأثير قرار دهيد. بسياري از فارغ التحصيلان مجازي مي دانند كه از آنجا كه آنها قبلاً عادت به يادگيري و كار به عنوان دانشجو داشتند ، بهتر است وقتي زمان فرا رسيد ، به عنوان يك كارمند به يادگيري خود ادامه دهند.

 

استاد خصوصي , استاد مجازي , تدريس خصوصي , معلم خصوصي , معلم آنلاين

 

Link 1 , Link 2 , Link 3 , Link 4 , Link 5 , Link 6


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۵:۰۴ توسط:amirbsh موضوع: نظرات (0)