چرا مشاركت خانواده در است آموزش مهم است؟
براي بهبود پيشرفت دانش آموزان ، 15 سال آخر مدرسه اصلاحات در برنامه درسي دوره ، آموزش متمركز شده است روش ها ، و تربيت معلم. با اين حال استينبرگ ادعا مي كند كه اينها اصلاحات بسيار كم انجام شده است ، زيرا دانشگاهي است اين موفقيت بيشتر توسط زندگي كودكان خارج از كشور شكل مي گيرد ديوارهاي مدرسه ، به ويژه والدين ، همسالان و چگونگي آنها وقت خارج از مدرسه بگذرانيد. اگر اين كشور قرار است چرخش كند پيشرفت تحصيلي ، يكي از مهمترين مشكلاتي كه بايد مورد توجه قرار گيرد شيوع بالاي والدين از كار افتاده است. استينبرگ تخمين مي زند كه تقريباً از هر سه پدر و مادر يك ايده ندارند اينكه فرزندشان در مدرسه چگونه كار مي كند و از هر شش نفر يك نفر اينگونه نيست مراقب باشيد كه آيا فرزند آنها در مدرسه نمرات خوبي كسب مي كند يا نه پروفسور هاروارد رابرت پاتنام 2 موافق اين ارزيابي است اهميت تشويق به مشاركت خانواده ها در آنها آموزش كودكان او نوشته است كه انتخاب بين 10٪ افزايش بودجه مدرسه يا 10٪ افزايش والدين مشاركت ، او در مشاركت والدين سرمايه گذاري مي كند.
چه شواهدي از ارزش مشاركت خانواده در آموزش وجود دارد؟
شواهد روشن است. وقتي والدين درگير آنها مي شوند در مدرسه ، دانش آموزان نمرات بهتري مي گيرند ، نمره بالاتري مي گيرند آزمونهاي استاندارد ، و ترجيح مي دهد كمتر ، و همچنين انجام داده است سوابق حضور بهتر ، آرزوهاي بالاتر و مثبت تر نگرش در مورد مدرسه و مشق شب. چه بيشتر ، اينها تأثيرات مثبت براي كودكاني كه در آن بزرگ مي شوند مهم است خانواده هاي محروم ، بسيار استرس ديده. ما همچنين مي دانيم كه مهمترين تأثير در والدين درگير مي شوند يا از مشاركت در آنها مستثني هستند آموزش كودك معلمان و مديران است. چه معلم ثابت كرده است كه مهم تر در چقدر آگاه است والدين در مورد كمك به فرزندشان در كار مدرسه بيش از هستند تحصيلات والدين يا وضعيت تأهل. با اين حال فقط 4٪ تا 15٪ از معلمان در زمينه مشاركت والدين دوره كار كرده اند.
چه سياست ها و برنامه هايي به خانواده ها كمك مي كند تا فرزندان خود را آموزش دهند؟
سياست گذاران علاقه مند به ارتقا موفقيت مدارس بايد به دنبال آن باشند. مشاركت هاي خانوادگي ، مدرسه اي و اجتماعي يكي از راه هاي اين كار است سياست گذاران مي توانند مشاركت خانواده را ايجاد كنند. در سطح ملي ، هزينه از اين مشاركت ها براي هر دانش آموز حدود 20 تا 30 دلار براي همه دانش آموزان است ، منطقه و هزينه هاي دولتي علاوه بر اين ، مناطق مدرسه با يك مورد از بودجه براي مشاركت ها از كيفيت بالاتري برخوردار است 25. برنامه هاي مشاركت مراقبت از كودك با كيفيت بالا به معناي بهبود قابل اندازه گيري است در مهارت هاي زبان ، رياضي و اجتماعي تا كلاس دوم. كه در در واقع ، يك مراقب بي كيفيت را جايگزين يك مراقب عالي كنيد آمادگي مدرسه كودك را 50٪ بهبود مي بخشد. بيشتر نگاه مي كنم در جاده ها ، كودكان در مدارس پيش دبستاني با كيفيت بالاتر احتمال بيشتري دارد دستمزد بهتري كسب كنيد و دبيرستان و دانشگاه را به پايان برسانيد. 27 ، 28 ، 29 ، 30 برنامه هاي مدرسه تابستاني به كاهش روند كاهش كمك كرده است دستاوردي كه در بين كودكان فقير در طول تابستان رخ مي دهد ماه ها. هم بچه هاي محروم و هم محروم در اين دوره ياد مي گيرند همين ميزان در طول سال تحصيلي. در طول تابستان ، نمرات آزمون كودكان با مزيت بهبود مي يابد ، در حالي كه محروم است بچه ها آب پا مي كنند. در پايان دوره ابتدايي ، گسترش شكاف موفقيت بين بچه هاي كم درآمد و متوسط آنها همسالان كلاس را مي توان به طور كامل با يادگيري تابستان توضيح داد تلفات. در پاسخ ، آكادمي تابستاني بالتيمور استفاده كرد داوطلبان دانشگاه براي آموزش مدرسه تابستاني به مهد كودك ها در مناطق فقيرنشين و شهري. بعد از سال سوم دانش آموزان 32. افزايش نمره آزمون خواندن برنامه هاي خارج از مدرسه ، تجربه هاي يادگيري را فراهم مي كند براي كودكان مدرسه اي در محيط هاي تحت نظارت. در مطالعه اخير در مورد 25 برنامه ، مشاركت دانش آموزان منجر به مدرسه بهتر شد عملكرد ، نگرش مثبت تر نسبت به مدرسه ، بالاتر است عملكرد آموزشي و بهبود حضور در مدرسه.
برچسب: ،
ادامه مطلب